lördag 25 november 2006

handla klapparna på bluebox

Bluebox kan man hitta en massa roliga prylar. Har du svårt för att komma på julklappsidéer till de där i din närhet som redan har allt, så är det här den perfekta nätbutiken. De levererar inom ett par dagar, man kan välja att få produkterna paketinslagna och man kan betala både mot faktura och med kort.


Den här Nötknäpparen Drosselmeyer, 295kr, blev jag väldigt förtjust i. Visst är den snygg!

Andra juliga prylar att kolla in:
En knallrosa stylish Rudolf att hänga kappan på, 115kr.
Airfreshener - Pepparkaksgris, 20kr.
och en disktrasa med söta tomtar på (25kr) är ju bara ett måste.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha, pepparkaksgrisen var ju loveley :o)

Anonym sa...

Nu bara måste jag ha en rosa ren hängandes i hallen känner jag. Farlig den här bloggen ju.

\Vackra saker sa...

Den rosa renen var ju underbar! Bluebox är verkligen farligt för plånboken, det finns hur mycket fint och skoj som helst där.

Anonym sa...

Jaaa, visst är renen underbar! Jag hoppas på en i julklapp :)

Anonym sa...

Och vill man inte betala överpris för ett märke finns en nästan likadan för 49 kr på Clas Ohlson!

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=383960

Anonym sa...

Clas ohlsons duger alldeles säkert till att knäcka nötter med, men den väcker då inget ha-begär hos mig. Visst betalar man överpris för märket ibland, men de här båda tycker jag inte var så särskilt lika mer än till funktionen då.